Un dels serveis que l’equip docent de l’escola considera important pel que fa a la formació dels alumnes és l’Espai del Migdia. Aquest servei comprèn la franja horària de 12:00 hores a 15:15 hores, de dilluns a divendres.
L’espai del migdia és una continuïtat de tot el procés formador i educador de l’alumne. L’Espai Migdia és per les seves característiques, un espai idoni per desenvolupar relacions interpersonals, on es treballa una sèrie de valors i hàbits a través de l’educació en el lleure.
- Horaris:
– Llar: Dinar de 12h a 13h i dormitori fins a les 15h.
– Infantil i Primària: Dinar 13h a 14h i fins a les 15h activitats diverses.
– ESO i Batxillerat: De 13:25h a 14h temps d’esbarjo o estudi i de 14h a 15h dinar.
- Funcionament:
1. Alumnes no fixos: Cada dia que es quedin a dinar, abans de les 10.00h., ho hauran de comunicar a través d’una de les següents vies: espaimigdia@igualada.epiaedu.cat o al tutor/a.
2. En cas de dieta de l’alumne: Caldrà avisar abans de les 10.00h. del matí per correu electrònic espaimigdia@igualada.epiaedu.cat o al tutor/a.
3. Menú especial: En cas d’al·lèrgies o intoleràncies cal lliurar a coordinació de menjador l’informe mèdic i recepta mèdica juntament amb autorització dels pares en cas que hagi de prendre algun medicament.
4. Excursions: Els dies de sortides o excursions l’escola ofereix el servei de pícnic per les famílies que ho desitgin. Caldrà notificar-ho amb 4 dies d’antelació al tutor/a.
5. Medicaments: Els infants i joves que hagin de prendre algun medicament a l’hora del menjador, hauran de dur una recepta mèdica on consti el nom i cognoms de l’alumne, la quantitat que n’ha de prendre, l’hora i autorització dels pares. S’haurà de lliurar al tutor o coordinació de menjador (document al web).
6. Higiene: Tots els alumnes es poden rentar les dents al menjador escolar. Per als alumnes d’Infantil i Primària és obligatori portar el necesser amb un raspall de dents i la pasta dentífrica (marcat amb nom i cognom).
7. Absències: Si un/a alumne/a de qualsevol etapa, ha d’absentar-se del menjador, cal que els pares ho comuniquin, abans de les 10.00h., mitjançant el tutor/a, trucada telefònica a l’escola, Plataforma Educativa o bé per correu electrònic a la coordinadora: espaimigdia@igualada.epiaedu.cat
8. Monitors: Els alumnes seran recollits pels monitors/es de menjador a les seves classes (Llar, Infantil) a Primària seran recollits al claustre. En el cas dels alumnes d’ESO es recolliran al pati, puntualment a les 14.00h. al lloc corresponent i els alumnes de 4 d’ESO i Batxillerat hi aniran sols després de les classes.
9. Informes: Per als infants de la llar s’informarà als pares diàriament a través l’agenda. Per als alumnes d’infantil es lliurarà un informe mensual. A Primària i ESO s’entregarà un informe trimestral que es lliurarà amb la documentació acadèmica de l’alumne.
10. Informació del menú: El primer dia lectiu de cada mes trobareu els menús a l’apartat de Activitats i Serveis/Espai Migida, al web de l’escola.
- Menjador familiar – dinar en família:
És un servei que l’Escola va inaugurar el curs 14-15 amb l’objectiu de poder compaginar la vida laboral i familiar de les famílies de l’Escola.
- En què consisteix: Amb aquest servei, es vol fomentar que els membres d’una unitat familiar puguin realitzar l’àpat de dinar tots junts al menjador pedagògic de què disposa l’Escola.
- Qui ho pot sol·licitar i com: Totes les famílies de l’Escola des d’Infantil 3 anys fins al Batxillerat. Es pot sol·licitar sempre abans de les 10h del matí, trucant a administració o per correu electrònic a espaimigdia@igualada.epiaedu.cat.
- Quin preu té: 7,04€ per als familiars de l’alumne.
- Consultes o suggeriments:
Per qualsevol aspecte que tingueu la necessitat de comentar, us podeu dirigir a la coordinadora del servei de menjador espaimigdia@igualada.epiaedu.cat
Si requeriu una visita amb l’Ariana Ghemis, coordinadora de l’Espai Migida, podeu contactar directament al correu espaimigdia@igualada.epiaedu.cat
Recordeu que ens cas d’emergència durant l’hora d’Espai Migdia, de 13h a 15h, podeu contactar amb la coordinador en el següent número de tlf. 648.461.926